Subject: Fwd: FW: Vabariigi Valitsuse korralduse „Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ning keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine“ eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Janno Sammul" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Nov 2023 18:52:51 +0200

Edastan.

Janno

---------- Edastatud kiri ----------
Saatja: Kati Tamtik <[email-masked]>
Kuupäev: 10. nov 2023 18:30
Teema: FW: Vabariigi Valitsuse korralduse „Eesti-Läti neljanda 
elektriühenduse riigi eriplaneeringu ning keskkonnamõju strateegilise 
hindamise algatamine“ eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
Saaja: Janno Sammul <[email-masked]>
Koopia:

From: Julia Bergstein <[email-masked]>
Sent: Friday, November 10, 2023 2:58 PM
To: Kati Tamtik <[email-masked]>
Subject: Vabariigi Valitsuse korralduse „Eesti-Läti neljanda elektriühenduse 
riigi eriplaneeringu ning keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine“ 
eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Tere Kati,

Ma ei tea, kelle valdkonda ja kes teil täpsemalt neid asju üle vaatab, seega 
saadan otse Sulle.

Palun korralda TRAM märkused ja tähelepanekud manuses oleva REP ja KSH osas 
20.novembriks.

Vajadusel saadan läbi dokumendihaldussüsteemi.

Ette tänades,

Julia