Subject: FW: FW: 9-3.3/2787-3 Riigitee 4 Tallinn-Parnu-Ikla km 78,8-99,0 Konuvere - Parnu-Jaagupi loigu I klassi maantee projekteerimistingimuste andmine: vastuskiri
From: "Mirjam Aasma" <[email-masked]>
To: "Tiina Reismann" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Sep 2022 09:20:44 +0300

Tere.

Edastan kirja juurest puudunud kaardipildi. Saatmise ajal seda ei olnud 
kirja juures, sain selle tõesti alles täna hommikul.

Küsimuste korral  palun pöörduda Märjamaa valla teedespetsialist Annika 
Urbeli poole (5306 3415;  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  )

Lugupidamisega

Mirjam Aasma

registrisekretär

Märjamaa Vallavalitsus

5860 2209

From: Tiina Reismann [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, September 5, 2022 4:13 PM
To: [email-masked] <javascript:void(0);>
Subject: FW: 9-3.3/2787-3 Riigitee 4 Tallinn-Parnu-Ikla km 78,8-99,0 
Konuvere - Parnu-Jaagupi loigu I klassi maantee projekteerimistingimuste 
andmine: vastuskiri

Lugupeetud Mirjam Aasma

Täname vastuskirja eest. Kiri lõpeb lausega „Kaardipilt lisatud kirjale“, 
seda aga meieni jõudnud ei ole.

Kas Te palun saaksite vaadata, kas see on muidu Teie poolt kaasa läinud ja 
saate meile selle ehk uuesti saata.

Tänades

Tiina Reismann

Tehniline assistent

50 50 358

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <javascript:void(0);> 
<[email-masked] <javascript:void(0);>  >
Sent: Wednesday, August 31, 2022 6:12 PM
To: [email-masked] <javascript:void(0);>
Subject: 9-3.3/2787-3 Riigitee 4 Tallinn-Parnu-Ikla km 78,8-99,0 Konuvere - 
Parnu-Jaagupi loigu I klassi maantee projekteerimistingimuste andmine: 
vastuskiri