Subject: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi ülevõtmise kohta
From: <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Eesti Tarbijakaitse Liit" <[email-masked]>, "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>,Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>,Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>, "Eesti Kaupmeeste Liit" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, "Eesti E-kaubanduse Liit" <[email-masked]>, "Eesti Kindlustusseltside Liit" <[email-masked]>, "Applia Europe" <[email-masked]>, "Eesti Juristide Liit" <[email-masked]>,Tartu Ülikool
Date: Thu, 14 Nov 2024 10:30:09 +0200

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi 
ülevõtmise kohta

Registreerimise kuupäev: 14.11.2024

Registreerimise number: 10-4/8068-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.