Subject: 179/2018/872, võlgnik ARGO SULU (39102234251), 11.11.2024 osalise lõpetamise otsus
From: <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 14:58:44 +0200

Tere!

Käesolev teade on edastatud täiteasjas 179/2018/872, sissenõudja 
Tarbijakaitseamet (70003247), võlgnik ARGO SULU (39102234251), täitedokument 
959017000005.

Edastame Teile kirja manuses järgmised dokumendid: 11.11.2024 osalise 
lõpetamise otsus.

Lugupidamisega,
Margit Illipe
kohtutäitur Õnne Pajur
4894435
[email-masked]

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.

Это письмо, включая все приложения, предназначено только для конечного 
получателя (-ей), и может содержать привилегированную или конфиденциальную 
информацию. Любой несанкционированный  просмотр, использование или 
распространение запрещено. Если Вы не являетесь предназначенным получателем, 
пожалуйста, незамедлительно оповестите отправителя ответом на письмо и 
удалите оригинальное сообщение и все существующие копии.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential 
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is 
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately 
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and 
destroy all copies thereof.
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.