Subject: [2-4][kohtuasjad] Kiri
From: <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus" <[email-masked]>, "Tartu Ringkonnakohus" <[email-masked]>, "Harju Maakohus Tallinna kohtumaja" <[email-masked]>, "Tartu Maakohus" <[email-masked]>, "Viru Maakohus" <[email-masked]>,Pärnu Maakohus <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>,Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>,Tallinna Tehnikaülikooli Õiguse Instituut <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 12:58:28 +0200

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Üleskutse avaldada arvamust ebaseaduslike tulirelvade, nende 
oluliste osade ja laskemoonaga seotud kuritegude ja karistuste määratlemist 
puudutava Euroopa Liidu avaliku konsultatsiooni küsimustes

Registreerimise kuupäev: 06.11.2024

Registreerimise number: 7-1/7913.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.