Subject: FW: Valdkondliku digipöörde tegevuskava kinnitamine
From: "Kristi Talving" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 11:59:23 +0200

Palun registreerida.

From: Kaire Kasearu - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, October 25, 2024 2:10 PM
To: Raul Kallas <[email-masked]>; Kätlin Viik <[email-masked]>; 
Greetel Lee <[email-masked]>; Vahur Viigimäe <[email-masked]>
Cc: Kristi Talving <[email-masked]>; Marko Arula 
<[email-masked]>; Kristjan Kaiklem <[email-masked]>; Merle 
Jürmann <[email-masked]>
Subject: FW: Valdkondliku digipöörde tegevuskava kinnitamine

Tere!

Hea meel on teatada, et kuid kestnud digipöörde tegevuskava on saanud lõpuks 
allkirja ja saab tegevuste planeerimisel sellega arvestada.

Lisan kinnitatud tegevuskava manusena ka.

Kaire Kasearu
diginõunik
Strateegia ja teenuste juhtimise valdkond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 625 6376

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.