Subject: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Finantsinspektsioon" <[email-masked]>,Rahapesu Andmebüroo <[email-masked]>, "Eesti Pank" <[email-masked]>,Eesti Hoiu-laenuühistute Liit MTÜ <[email-masked]>,FinanceEstonia MTÜ <[email-masked]>, "Audiitorkogu" <[email-masked]>,Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>,Eesti Ühistegevuse Liit <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>,Tartu hoiu-laenuühistu <[email-masked]>,Kambja hoiu-laenuühistu <[email-masked]>,Kodumaa Kapitali hoiu-laenuühistu <[email-masked]>,Tallinna hoiu-
Date: Fri, 20 Sep 2024 16:38:10 +0300

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 18.09.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/4134-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.