Subject: Küsimus seoses digitaalsete uudiskirjadega (liitumine ja tingimustega nõustumine - kas viimane on vajalik?)
From: Lauri Säde <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 15:30:20 +0300

Tere!

Kas te oskate välja tuua seadusepunkti või selgitada, mil puhul on vaja 
uudiskirjaga liitumisel linnutada ka "Nõustun privaatsuspoliitikaga" või muu 
sarnane märkekast?

Näiteks teie enda lehel:
https://ttja.ee/liitu-ttja-raudteesektori-uudiskirjaga

https://ttja.ee/liitu-ttja-infokirjaga

https://ttja.ee/form/liitu-ttja-turismisektori-uudisk

on liitumine ilma vastava märkeruuduta.

Samas näiteks (suvaline näide) https://www.weekend.ee/ jaluses on uudiskirja 
tellimine ka ilma märkekastita.
Kas see on seaduslik või mida peab seejuures silmas pidama? Kas nõusolek 
tähendabki seda, et klient on sisestanud e-posti aadressi ja vajutanud 
"Telli" nuppu?

Teisalt https://valitsus.ee/ jaluses on Liitu uudiskirjaga taga ka  valik 
"Nõustun privaatsuspoliitika tingimustega".

Tervitades

Lauri Säde

Projektijuht | Project manager

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

+372 53 734 724

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

uptime