Subject: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Kaupmeeste Liit" <[email-masked]>,Eesti Väikekaupmeeste Liit <[email-masked]>,Eesti Väike ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsiooni MTÜ <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>,Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>,Pensionäride Ühenduste Liit <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>,Eesti Puuetega Inimeste Koda MTÜ <[email-masked]>, "Hansab AS" <[email-masked]>,Brink’s Estonia OÜ <[email-masked]>, "Eesti Looduskaitse Selts" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 17:10:55 +0200

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 05.03.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/1111-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.