Subject: [17-10][numbriluba] Numbriloa taotlus [TGS:30047]
From: "Siret Saks | TGS Baltic" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 11:18:27 +0200

Lp. TTJA töötaja!

Edastan numbriloa taotluse.

Siret Saks
Vandeadvokaat
 Kaluri 2, 51004 Tartu, Eesti
Mobiil +372 522 3804, telefon +372 730 1610
mailto:[email-masked]
http://tgsbaltic.com
Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle
150 advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud
üksnes e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on
privilegeeritud, konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale
seadusele avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks
või olete saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas
oleva informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt
keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil
viivitamatult teavitada saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma
süsteemist. Täname.