Subject: Töölepingu seaduse probleemkohtade kaardistamine
From: "Stella Vogt - MKM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "HM" <[email-masked]>, "vana RAM Info" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "SKA Info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Riigikohus Info mail" <[email-masked]>, <
Cc: "Maria-Helena Rahumets" <[email-masked]>, "Seili Suder" <[email-masked]>, "Ulla Saar" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 13:31:31 +0300

Head, partnerid
 
Soovime kaardistada töölepingu seaduse rakendamisel praktikas ilmnenud
kitsaskohti ning sätteid või küsimusi, mis võiksid vajada seaduses
täpsustamist, muutmist või täiendavat reguleerimist.
 
Seetõttu pöördume Teie poole palvega jagada oma ettepanekuid kehtiva
töölepingu seaduse kohta. Eelkõige palume välja tuua, millised töölepingu
seaduse sätted on praktikas osutunud ebatäpseteks või probleemseteks ning
milliseid konkreetseid muudatusi või täiendusi peate asjakohaseks ja
millistel põhjendustel. Seejuures on oodatud ettepanekud, mida olete varem
kohtumistel või kirjalikus vormis meiega tõstatanud, kuid mis on teie
vaatest senini asjakohased ja mida peate oluliseks välja tuua.
 
Soovime rõhutada, et tegemist on esialgse teema kaardistamise protsessiga,
mille eesmärk on koguda erinevatelt tööõigusega seotud osapooltelt
laiapõhjalist sisendit, et saada parem ja terviklikum ülevaade töölepingu
seaduse muutmisvajadustest. Esitatud ettepanekuid kaalutakse tulevikus
seadusmuudatuste ettevalmistamisel. Kuivõrd oleme teemapüstitusega
algusjärgus, siis on ka antud etapis keeruline jagada sellega edasi
liikumise täpset ajakava, teisalt hoiame partnereid ja huvigruppe
arengutega kursis ning kaasame ka edaspidi. 
 
Palume saata oma ettepanekud kirjalikult hiljemalt 30. septembriks 2025
e-posti aadressile [email-masked].
 
Täname teid koostöö eest!
 
Lugupidamisega
 
 		Stella Vogt
nõunik
Töösuhete ja töökeskkonna osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
&#43;372 5886 4172 [email-masked]
www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn