Subject: Webdesktop: Konsulaarseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus (teadmiseks)
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Notarite Koda" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 16:00:02 +0300

Reg. number: 15.1-2/3224
Reg. kuupäev: 20.05.2025
Sisu: Välisministeerium esitab kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
konsulaarseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse, mille eesmärk on
kaasajastada konsulaarteenuste osutamist loobudes osade konsulaarteenuse
osutamisest ja suunates kliente kasutama e-teenuseid. Samuti on kavas
vaadata üle konsulaarteenuse riigilõivud, võimaldada kasutada
kaugtuvastamist konsulaarteenuse osutamisel ja piirata konsulaarklientide
ringi.

Lugupidamisega
Välisministeerium

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.