Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
From: <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, <[email-masked]>,Eesti Õdede Liit <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Kiirabi Liit" <[email-masked]>,MTÜ Vägivalla Elu Kaitseks <[email-masked]>, "Eesti Naiste Varjupaikade Liit" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Seksuaaltervise Liit" <[email-masked]>,MTÜ Om
Date: Mon, 5 May 2025 14:19:29 +0300

Tere! 

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument.
Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3
684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu
väljatöötamiskavatsus 

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025 

Registreerimise number: 8-1/3991-1. 

Lugupidamisega 

Justiits- ja Digiministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] 
www.justdigi.ee