Subject: kaasamiskiri 609SE
From: "Piia Schults" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "KP Koda" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Ri
Date: Wed, 16 Apr 2025 18:45:22 +0300

Audiitorkogu, Eesti Advokatuur, Eesti Advokatuuri haldusõiguse
komisjon, Eesti Advokatuuri konkurentsiõiguse komisjon, Eesti Advokatuuri
põhiõiguste kaitse komisjon, Eesti Ehitusettevõtjate Liit, Eesti
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit, Eesti Juristide Liit, Eesti
Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Kaupmeeste Liit, Eesti Linnade ja Valdade
Liit, Eesti Pangaliit, Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon, Eesti
Taristuehituse Liit, Eesti Tööandjate Keskliit, Eesti Väike- ja Keskmiste
Ettevõtjate Assotsiatsioon, FinanceEstonia MTÜ, Harju Maakohus,
Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda, kohtutäitur Risto Sepp,
Konkurentsiamet, Pärnu Maakohus, Riigikohus, Riigikontroll,
Riigiprokuratuur, Tallinna Halduskohus, Tallinna Ringkonnakohus, Tallinna
Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut, TalTech Õiguse Instituut, Tartu
Halduskohus, Tartu Maakohus, Tartu Ringkonnakohus, Tartu Ülikooli
õigusteaduskond, Teenusmajanduse Koda, Viru Maakohus, Õiguskantsleri
Kantselei	 
Austatud koostööpartner!
Vabariigi Valitsuse algatatud konkurentsiseaduse muutmise ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (609 SE)
on võetud parlamendi menetlusse  käesoleva aasta 7. aprillil ja eelnõu
juhtivkomisjoniks on määratud majanduskomisjon, kes 15.04. määras oma
esindajaks selle eelnõu juures komisjoni esimehe Marek Reinaas’i ja
planeerib eelnõu esimesele lugemisele saatmiseks arutusele võtta j
ärgmise nädala istungil. 
Ootame võimalikke tähelepanekuid eelnõu kohta kuni 8..05.2025. 
Kogu eelnõu menetlusega seonduv teave, sealhulgas teave komisjonile
eelnõuga seoses laekuvate arvamuste ja ettepanekute kohta on leitavad
eelnõu kaardilt 609SE parlamendi veebilehel.
 
Lugupidamisega
Piia Schults
Riigikogu majanduskomisjoni nõunik
T: &#43;372 631 6437

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn. 
www.riigikogu.ee