Subject: Väljatöötamiskavatsus
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Andmekaitse Liit" <[email-masked]>, "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>, "Eesti Juristide Liit" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Hanna Kanep" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>,Eesti Maaülikool <[email-masked]>, "Eesti Kunstiakadeemia" <[email-masked]>, "Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia" <[email-masked]>, "Eesti Lennuakadeemia" <[email-masked]>,Kaitseväe Akadeemia <ak
Date: Thu, 10 Apr 2025 09:41:41 +0300

Tere! 

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.
Palume Teil esitada oma arvamused hiljemalt 12. maiks 2025. a. e-posti
aadressile: [email-masked]
Link EIS-i:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/de15ac25-fbac-49d7-a4a0-8ca
0fa0d07d4

Pealkiri: Isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse
väljatöötamiskavatsus 

Registreerimise kuupäev: 10.04.2025 

Registreerimise number: 8-3/3312-1. 

Lugupidamisega 

Justiits- ja Digiministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] 
www.justdigi.ee