Subject: Konkurentsiseaduse täiendamise seaduse eelnõu (välisriigi subsiidiumite määruse rakendamise pädevusnorm) esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, <[email-masked]>,Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>, "Eesti Kaupmeeste Liit" <[email-masked]>, "Teenusmajanduse Koda" <[email-masked]>, "Eesti E-kaubanduse Liit" <[email-masked]>,Eesti Otsemüügi Assots
Date: Fri, 28 Mar 2025 17:07:36 +0300

Tere! 

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.
Link
EIS-i:https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8e6c5aeb-cde0-48e2-8f
38-299b5162a20f
Teie tagasisidet ootame hiljemalt 11.04.2025 e-posti aadressile:
[email-masked]

Pealkiri: Konkurentsiseaduse täiendamise seaduse eelnõu (välisriigi
subsiidiumite määruse rakendamise pädevusnorm) esitamine kooskõlastamiseks
ja arvamuse avaldamiseks 

Registreerimise kuupäev: 28.03.2025 

Registreerimise number: 8-1/2963-1. 

Lugupidamisega 

Justiits- ja Digiministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] 
www.justdigi.ee