Subject: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seadus
From: <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 16:26:37 +0200

Tere! 

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks. 
Teie tagasisidet ootame hiljemalt 8.04.2025 e-posti aadressile
[email-masked] või DVK kaudu.
EIS:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/12d3766f-61bd-44c9-8edc-2d1
63091fc0e

Pealkiri: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise
seadus 

Registreerimise kuupäev: 18.03.2025 

Registreerimise number: 8-1/2632-1. 

Lugupidamisega 

Justiits- ja Digiministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] 
www.justdigi.ee