Subject: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seadus (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine)
From: <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Eesti Mereakadeemia" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 08:36:39 +0200

Tere! 

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument. 

Pealkiri: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise
seadus (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine)
Kuna seaduseelnõu on kiireloomuline, ootame teie tagasisidet esimesel
võimalusel, kuid hiljemalt 07.03.2025 e-posti aadressile [email-masked]
või DVK kaudu.

Registreerimise kuupäev: 27.02.2025 

Registreerimise number: 8-1/2016-1. 

Lugupidamisega 

Justiits- ja Digiministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] 
www.justdigi.ee