Subject: Kiri
From: <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>,Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) <[email-masked]>, "Notarite Koda" <[email-masked]>, "Patendivolinike Selts" <[email-masked]>, "Eesti Pangaliit" <[email-masked]>,Eesti Psühhiaatrite selts <[email-masked]>,Vandetõlkide Koda <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Patsientide Liit" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Harju MK info" <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 15:45:53 +0200

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus arvamuse avaldamiseks

Tagasisidet ootame 22. veebruariks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2056628e-16cd-46e8-b2dd-21c3b29dbbc0
Pealkiri: Kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu 
(kutsesaladusega seotud ametiprivileegide kaitse tõhustamine 
kriminaalmenetluses) väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 01.02.2024

Registreerimise number: 8-3/1212-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee