Subject: Taotlus
From: <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond" <[email-masked]>, "S. P." <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 13:36:08 +0200

Tere!

Edastame tulenevalt kuuluvusele  Tartu Maakohtu kinnistusosakonnale 
vastamiseks Justiits- ja Digiministeeriumile saabunud pöördumise 17.01.2025 
nr 10-4/547-1.

Teadmiseks: Sven Pertens [email-masked]

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 17.01.2025 kuni 
17.01.2100, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12 .

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee

Subject: Taotlus kinnistusraamatu andmete päringute kohta
From: "Sven Pertens" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 16 Jan 2025 18:49:17 +0200

	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan taotluse kinnistusraamatu andmete päringute kohta.

Lugupidamisega

Sven Pertens