Subject: Kande viga kinnisturaamatus - katastritunnus 42702:001:0092 - Mättamaa talu, Männiku küla, Märjamaa vald, Rapla maakond
From: "K deK" <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond" <[email-masked]>, "registriosakond" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 17:52:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Hans Moks

Notari ja advokaadiga eel-konsulteerides tuli välja, et kinnistusraamatusse 
on tehtud viga hetkel kehtiva kande osas "II Jagu - Omanik", mis takistab 
kinnistuga seonduvaid juriidilisi tegevusi.

Katastritunnus 42702:001:0092 kuulub juriidiselt kolmele kaasomanikule 
(nimed ja isikukoodid kannete ajaloos).

Seletus:

*	2006 Asjaõiguslepingu vormistamise hetkel olid K.Kiisa ja A.Kiisa abielus 
ja mõlema osad kuulusid ühisvara hulka (1/4 ja 1/4) ning mida hiljem 
lahutuse käigus ei jagatud ära.
*	Seega K.Kiisa esialgsest 1/4 kuulub pool osa siiani (vaikimisi) A.Kiisale.
*	2012 Kohtutäituri avalduse alusel sissekanne on seega vigane - K.Kiisa 
ostis välja A.Kiisa 1/4, kuid samal ajal kuulub K.Kiisa 1/4 pool sellest 
siiani A.Kiisale.

Palun andke teada, kuidas oleks võimalik see korrektuur kinnistusraamatus 
teha, kuna kolmas kaasomanik ei ole juba aastaid teadlik kinnistu omamisest 
ning seega pole tasunud ka maamaksu.

Kena nädalat soovides,

Karolin de Kort
Tel. 5444 0989
Katastritunnus 42702:001:0092 üks kaasomanikest