Subject: KarS jt seaduste muutmise seadus (TEV, kriminaalhoolduse ja oportuniteedi muudatused)
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 14:44:27 +0300

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eenõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 26. maiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ad869b22-8e46-4845-9250-38808158cf70

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise ja sellest tulenevate teiste seaduste 
muutmise seadus (muudatused seoses ennetähtaegse vabanemise, 
kriminaalhoolduse ja oportuniteediga)

Registreerimise kuupäev: 02.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3965-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee