Subject: kaasamiskiri 609SE
From: "Piia Schults" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "KP Koda" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Ri
Date: Wed, 16 Apr 2025 18:45:22 +0300

Audiitorkogu, Eesti Advokatuur, Eesti Advokatuuri haldusõiguse komisjon, 
Eesti Advokatuuri konkurentsiõiguse komisjon, Eesti Advokatuuri põhiõiguste 
kaitse komisjon, Eesti Ehitusettevõtjate Liit, Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit, Eesti Juristide Liit, Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Kaupmeeste Liit, Eesti Linnade ja Valdade Liit, 
Eesti Pangaliit, Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon, Eesti Taristuehituse 
Liit, Eesti Tööandjate Keskliit, Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon, FinanceEstonia MTÜ, Harju Maakohus, Kohtutäiturite ja 
Pankrotihaldurite Koda, kohtutäitur Risto Sepp, Konkurentsiamet, Pärnu 
Maakohus, Riigikohus, Riigikontroll, Riigiprokuratuur, Tallinna Halduskohus, 
Tallinna Ringkonnakohus, Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut, 
TalTech Õiguse Instituut, Tartu Halduskohus, Tartu Maakohus, Tartu 
Ringkonnakohus, Tartu Ülikooli õigusteaduskond, Teenusmajanduse Koda, Viru 
Maakohus, Õiguskantsleri Kantselei

Austatud koostööpartner!

Vabariigi Valitsuse algatatud konkurentsiseaduse muutmise ja sellega 
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (609 SE)

on võetud parlamendi menetlusse  käesoleva aasta 7. aprillil ja eelnõu 
juhtivkomisjoniks on määratud majanduskomisjon, kes 15.04. määras oma 
esindajaks selle eelnõu juures komisjoni esimehe Marek Reinaas’i ja 
planeerib eelnõu esimesele lugemisele saatmiseks arutusele võtta j

ärgmise nädala istungil.

Ootame võimalikke tähelepanekuid eelnõu kohta kuni 8..05.2025.

Kogu eelnõu menetlusega seonduv teave, sealhulgas teave komisjonile eelnõuga 
seoses laekuvate arvamuste ja ettepanekute kohta on leitavad eelnõu kaardilt 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/0c6b9566-1692-4776-a828-f9e54c559737/konkurentsiseaduse-muutmise-ja-sellega-seonduvalt-teiste-seaduste-muutmise-seadus/> 
609SE parlamendi veebilehel.

Lugupidamisega

Piia Schults

Riigikogu majanduskomisjoni nõunik

T: +372 631 6437

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee