Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Harju MK info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "Talhk info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>, "Notarite Koda" <[email-masked]>, "Eesti Pangaliit" <[email-masked]>,Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Kinnisvaramaaklerite Koda" <[email-masked]>,Eesti Pensionäride Ü
Date: Mon, 22 Jul 2024 10:55:18 +0300

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie tagasisidet eelnõu kohta hiljemalt 19.08 e-posti aadressile 
[email-masked] või DVK kaudu

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c590899d-aabd-43df-8f74-8128f3a43657

Pealkiri: Notari tasu seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu 
esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 22.07.2024

Registreerimise number: 8-1/5631-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee