Subject: TsMS ja KS muutmise väljatöötamiskavatsus
From: <[email-masked]>
To: "Harju MK info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Talhk info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>,MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>, "Eesti Juristide Liit" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>,Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>,Tallinna Tehnikaülikooli sotsiaalteaduskond <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 14:17:49 +0300

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Pealkiri: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja kohtute seaduse muutmise 
seaduse eelnõu

Palume Teil esitada oma kooskõlastus ja arvamused hiljemalt 26. augustil 
2024.a. e-posti aadressile [email-masked] DVK kaudu.

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/fd8ec24b-02b1-4dbe-9ff3-edccb176d9ab

Registreerimise kuupäev: 01.07.2024

Registreerimise number: 8-3/5169-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee