Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 15:00:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 16/09/2025 - 15:00

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Eesti Hoolekande Selts

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Rääma 22, Pärnu

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
5528883 ja [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Viira Kool, Jõesuu küla, Tori Vald, Pärnumaa

Planeeritud kohtade arv
11

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-09-16

Taotluse esitaja nimi
Priit Sutt

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Kohtade rv ja ruumide pindalad Viira Kodu vana osa I korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1853/Kohtade%20rv%20ja%20ruumide%20pindalad%20Viira%20Kodu%20vana%20osa%20I%20korrus.pdf> 
(785.9 KB)

Joogivee analüüs

Joogivee analüüs 2016.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1853/Joogivee%20anal%C3%BC%C3%BCs%202016.pdf> 
(328.65 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgusmõõtmised luksides 2025 Viira Kodu esimene korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1853/Valgusm%C3%B5%C3%B5tmised%20luksides%202025%20Viira%20Kodu%20esimene%20korrus.pdf> 
(866.02 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Vent mõõdistus 3 leht.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1853/Vent%20m%C3%B5%C3%B5distus%203%20leht.jpg> 
(421.82 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Vent mõõdistus 3 leht_0.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1853/Vent%20m%C3%B5%C3%B5distus%203%20leht_0.jpg> 
(421.82 KB)