Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 15:55:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/14143 aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Pargi tn 12 
(Hooldekodu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rahvetervise seaduse § 8 lg 2 ja § 15 alusel 
esitame erihooldekodu laiendamise projekteerimistingimused Terviseametile 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27540331>  (menetlus nr: 
507124), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.