Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 21:55:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23284 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Petseri tn 7 // 7a 
(Korterelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1 (7) Pädev asutus esitab 
ehitusloa eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27539071>  (menetlus nr: 
510736), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.