Subject: SA Sillamäe Haigla küsimus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 15:17:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Hetkel osutame ööpäevaringset hooldusteenust (litsents nr SÜH000055). Uue
osakonna loomisel plaanisime lähtuda määrusest nr 58 Täiskasvanute
hoolekandeasutuse tervisekaitsenõuded redaktsiooniga jõustumise kohta,
kuid Riigi Teataja veebilehel on märgitud, et see määrus kehtib kuni
01.09.2025.

Kas sain õigesti aru, et hakatakse kehtestama uus dokument, mis määrab
selliste asutuste nõuded? Kas te saaksite mulle selle kohta infot anda või
juhatada, kuhu peaksin täpsustamiseks pöörduma?

Lugupidamisega

Inna Dmitrijeva

SA SILLAMÄE HAIGLA

juhiabi

+372 39 25837

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.