Subject: Ed: Ekskursioon terviseameti laborisse (Tallinnas)
From: "TA labor" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 15:25:39 +0300

Saatja: Gerrit Kanarbik <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 1. september 2025 14:20
Adressaat: TA labor <[email-masked]>
Teema: Ekskursioon terviseameti laborisse (Tallinnas)

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Olen Saku Gümnaasiumi füüsikaõpetaja ja õpetan sellel sügisel 10. klassis 
kursust "Eksperimendid füüsikas" (kursusel 20 õpilast). Selle kursuse 
oluline osa praktilistel tegevustel (katsed, mõõtmised) ja seetõttu oleks 
huvitav ka mõnd päris laborit külastada. Teie laborites pakuksid eriti huvi 
just füüsikalised mõõtmised (aga huvitavad oleks ka nt mänguasjade analüüsi 
ning vee-, õhu-  kosmeetika ja tarbekaupade analüüsimise laborid).

Kas teie juurde saaks tulla õpilasgrupiga ekskursioonile? Kui jah, siis 
palun informatsiooni ekskursiooni vormi ja korralduse kohta (maksumus, 
ajaline pikkus, mida saaksite näidata).

Tervitades

Gerrit Kanarbik

Saku Gümnaasiumi

füüsikaõpetaja

53842270