Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 14:50:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 29/08/2025 - 14:41

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Hiiumaa Laste ja Perede Tugiteenuste Keskus, 77002104

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Sadama 11, Kärdla, Hiiumaa, 53464706, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Triin Rajang, [email-masked], 53464706

Teenuse osutamise koha aadress
Vabaduse 47, Kärdla Hiiumaa

Planeeritud kohtade arv
10

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
Jah

Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis
50

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
{Empty}

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-29

Taotluse esitaja nimi
Triin Rajang

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Majaplaan Vabaduse tn47.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1679/Majaplaan%20Vabaduse%20tn47.pdf> 
(1.3 MB)

Joogivee analüüs

Veeanalüüs.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1679/Veeanal%C3%BC%C3%BCs.jpg> 
(1.09 MB)