Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 14:10:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 28/08/2025 - 14:10

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, laste ja täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Rehamed OÜ, 17298506

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kreutzwaldi tn 1. Tallinn, 55675557, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Suzan Nezametdin

Teenuse osutamise koha aadress
Kreutzwaldi tn 1, Tallinn

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-28

Taotluse esitaja nimi
Suzan Nezametdin

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

SA-01_FUNKplaan_MyMed_Kr1_2019-11-13 (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1674/SA-01_FUNKplaan_MyMed_Kr1_2019-11-13%20%281%29.pdf> 
(386.16 KB)

Joogivee analüüs

163312_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1674/163312_m-signed.pdf> 
(278.17 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

20-050 KMA Kreutzwaldi 1.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1674/20-050%20KMA%20Kreutzwaldi%201.pdf> 
(1015.74 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Vent ja müra Kreutzwaldi 1 60-20A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1674/Vent%20ja%20m%C3%BCra%20Kreutzwaldi%201%2060-20A.pdf> 
(594.67 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Vent ja müra Kreutzwaldi 1 60-20A_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1674/Vent%20ja%20m%C3%BCra%20Kreutzwaldi%201%2060-20A_0.pdf> 
(594.67 KB)