From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 14:54:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovime enne lastehoiuteenuse alustamist saada Terviseametilt hinnangu meie 
ruumide ja sisustuse vastavuse kohta kehtivatele tervisekaitsenõuetele. 
Tegemist on uue hoonega ning meie ei ole selles protsessis täielikult 
kursis, seetõttu vajame teie abi, et teada saada, milliseid dokumente ja 
tõendeid hindamiseks esitada ning kuidas hindamine täpselt toimub.

Lastehoiu andmed:

*
Asutuse nimi: Tähesaju Lastehoid OÜ

*
Aadress: Tähesaju 21

Oleksime väga tänulikud, kui saaksite meid juhendada ja vajadusel saata kõik 
vajalikud vormid ning info hindamise algatamiseks.

Tänan teid ette abi ja juhendamise eest.

Parimate soovidega,

Aljona Perezogina
Tähesaju Lastehoid OÜ