Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 17:11:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 25/08/2025 - 17:03

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Väike Päike Kesklinn OÜ, 16620822

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Tuukri 11, Tallinn, 56897124, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked], 56897123

Teenuse osutamise koha aadress
Suve tn 5, Tallinn

Planeeritud kohtade arv
44

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
Jah

Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis
213,66

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
{Empty}

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-25

Taotluse esitaja nimi
Janne Ojanurm

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

image002.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1622/image002.jpg> 
(27.67 KB)

Joogivee analüüs

Vesi 152484_m-signed (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1622/Vesi%20152484_m-signed%20%281%29.pdf> 
(245.49 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgus.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1622/Valgus.png> 
(418.65 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Ventilatsioon saatmiseks.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1622/Ventilatsioon%20saatmiseks.png> 
(382.19 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

müra saatmine.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1622/mu%CC%88ra%20saatmine.jpg> 
(181.74 KB)