Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 10:01:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 25/08/2025 - 09:52

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, laste ja täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Arensia teenuskeskus OÜ; 17202937

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Riia 10, Tartu, [email-masked], 55562596

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked], 51987258

Teenuse osutamise koha aadress
Pepleri 12, Tartu

Planeeritud kohtade arv
10

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-25

Taotluse esitaja nimi
Elise Tõllimäe

Joogivee analüüs

doc01288820161012100713.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1610/doc01288820161012100713.pdf> 
(358.93 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

MTÜ Ühiselt. Valgustatus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1610/MTU%CC%88%20U%CC%88hiselt.%20Valgustatus.pdf> 
(331.73 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Pepleri_12_bürooruumid.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1610/Pepleri_12_bu%CC%88rooruumid.pdf> 
(1.79 MB)