Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 13:51:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 25/08/2025 - 13:48

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
asendushooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
SOS Lasteküla Eesti Ühing, reg kood 80088606

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Jalgpalli tn 21, 11312 Tallinn, [email-masked], 53018131

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Jana Valdmann, [email-masked], tel 5295548

Teenuse osutamise koha aadress
Heiniku tee 3, Papsaare küla, Pärnu linn

Planeeritud kohtade arv
2

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-25

Taotluse esitaja nimi
Aare Aun, haldusjuht, [email-masked], tel 53308635

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Heiniku tee 3 korruseplaan.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1619/Heiniku%20tee%203%20korruseplaan.jpg> 
(222.22 KB)

Joogivee analüüs

Joogivee analüüs.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1619/Joogivee%20anal%C3%BC%C3%BCs.pdf> 
(320.23 KB)