Subject: Tegevustingimused kliinikule.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Aug 2025 12:32:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Soul Dental kliiniku juhataja.

Meie kliinik tegeleb hambaraviga, kuid varsti meiega liitub inimene kes 
tegeleb esteetilise meditsiiniga ka.

Seepärast meil tekkis mõtte, et soovime tegelega nii hambaravi kuid ka 
esteetilise meditsiiniga.

Püüdsin teiega ühendust võtta, kuid ei saanud kahjuks vastust.

Soovin rääkida inimesega, kes saaks mulle selles küsimuses abiks olla, ehk 
siis mis tingimustel me saaksime esteetilise meditsiiniga tegeleda ja mis 
meil selle jaoks vaja on.

Võimalusel soovin saada kiiremat vastuse või saada ühendust inimesega, kes 
saaks mulle abiks olla.

Ootan Teie vastust.

Nika

Soul Dental Studio