Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 14:51:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 18/08/2025 - 14:43

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Porkuni Kool, reg kood 70005677

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Ilumäe tee 6, 46001 Porkuni küla, 5348 4373, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Deili Matson, [email-masked], 53484373

Teenuse osutamise koha aadress
Ilumäe tee 6, 46001 Porkuni küla

Planeeritud kohtade arv
10

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
{Empty}

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
{Empty}

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-18

Taotluse esitaja nimi
Deili Matson

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

valgusBRNB422009A9027_003065.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1565/valgusBRNB422009A9027_003065.pdf> 
(174.37 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

ventBRNB422009A9027_003063.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1565/ventBRNB422009A9027_003063.pdf> 
(173.87 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

tehno BRNB422009A9027_003062.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1565/tehno%20BRNB422009A9027_003062.pdf> 
(164.89 KB)