Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 16:48:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Loksa Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02138 
aadressile Harju maakond, Loksa linn, Nooruse tn 11, Harju maakond, Loksa 
linn, Nooruse tn 15, Harju maakond, Loksa linn, Nooruse tn 17, Harju 
maakond, Loksa linn, Nooruse tn 13, Harju maakond, Loksa linn, Rohuaia tn 3, 
Harju maakond, Loksa linn, Rohuaia tn 5 (Kortermaja Nooruse 11, Kortermaja 
Nooruse 15, Kortermaja Nooruse 17, Kortermaja äripinnaga Nooruse tn 13, 
Kortermaja Rohuaia 3, Kortermaja Rohuaia 5) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastamiseks läbi vaadata ehitusloa 
taotluse projekt Loksa linnas Nooruse 11, 15, 17, 13 ja Rohuaia 3 ja 5 
kortermajade püstitamiseks. Nooruse 13 majas on esimesel korrusel osaliselt 
äripind. Menetlus nr 478300.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27497939>  (menetlus nr: 
478300), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Loksa Linnavalitsus) või menetleja (PEEP LINNO) poole.