Subject: Ed: Mõned küsimused COVIDi asjus
From: "Marek Strandberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 15:04:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

Saatja: Marek Strandberg <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 6. august 2025 18:24
Adressaat: Imre Kaas <[email-masked]>
Teema: Mõned küsimused COVIDi asjus

Tere Imre,
Ehk on mõned neist küsimustest, millele te amet eh vastata saaks.

Kas saate jagada, milline on praegusel hetkel inimeste haigestumine
COVID19-sse?

Mida hetke seireandmed näitavad ja kuidas neid kogutakse?

Milline on hetkel Eesti varustatud COVID vaktsiinidega?

Millist seiret tehakse ja kuidas see on korraldatud? Kas seiratakse ka
võimalikke uusi COVID viiruse tüvesid?

Kui suur on täna Eestis olevate COVID vaktsiinide kogus?

Kui palju neid on manustatud 2024. aasta vältel ja kui palju 2025. aasta
vältel?

Kellele ja kuidas antakse teada soovitustest vaktsineerima tulla?

Kui palju on inimesi sattunud 2024. aasta vältel ja 2025. aasta vältel
COVIDi diagnoosiga haiglatesse?  Paljud on surnud?
Millised on tänased Eesti riigi poolt võetud kohustused seotud COVID
vaktsiinide ostudega aga ka vastava aruandluse ja seirega (siis nii
vaktsineerimist, kui haigestumist puutuvaga)?
Head
Marek Strandberg