Subject: Ed: Enefit Green AS keskkonnaloa eelnõudest
From: "Birgit Lao" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Mari-Anne Härma <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 11:22:14 +0300

See on tulnud mulle otse postkasti.

Saatja: Kai Ginter <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. august 2025 11:51
Adressaat: [email-masked]; TTJA Info <[email-masked]>; MA Üldpost 
<[email-masked]>; Kristi Olt <[email-masked]>; 
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; Birgit Lao 
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]; Ellen Kaasik <[email-masked]>; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]; Kliimaministeerium info 
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]; Eesti Geoloogiateenistus 
<[email-masked]>
Teema: Enefit Green AS keskkonnaloa eelnõudest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud menetlusosaline

Keskkonnaamet edastas 04.08.2025 kirjaga nr DM-130049-22 Enefit Green AS 
keskkonnaloa osalise andmise otsuse ja keskkonnaloa eelnõud tutvumiseks ja 
arvamuse avaldamiseks. Kirjale olid lisatud:

Lisa 1 Keskkonnaloa korralduse eelnõu.pdf

Lisa 2 Keskkonnaloa nr KL-524863 eelnõu.pdf

Lisa 3 Keskkonnaloa korralduse eelnõu (01.08.2025).pdf

Lisa 1 näol on paraku tegemist vigase failiga, kus ei ole kuvatud joonised 
ning mis on eksimuse tõttu jäänud kirja lisade hulka. Palun ignoreerige Lisa 
1 olevat eelnõud. Korrektne korraldus on kättesaadav kirja lisas 3 
"Keskkonnaloa korralduse eelnõu (01.08.2025).pdf".

Täname mõistva suhtumise eest.

Kai Ginter

vanemspetsialist

veeosakond | Keskkonnaamet

Aleksandri 14 | Tartu

+ 372 56 994 373

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Avaliku sektori atraktiivseim tööandja

usaldusväärsus * hoolivus * koostöö * tulemuslikkus