Subject: Eesti Proviisorapteekide Liidu konverents „Kaasakiskuv apteek“
From: <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Wed, 6 Aug 2025 15:01:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner

Kutsume Teid osalema Eesti Proviisorapteekide Liidu konverentsil 
„Kaasakiskuv  apteek“. Konverents toimub 17. septembril Tallinnas Swissôtel 
konverentsikeskuses (Tornimäe 3).

Sel aastal on EPAL konverentsil peamisteks teemadeks koostöö esmatasandi 
tervishoius ning apteegi roll laiemalt tänapäeva maailmas.

Oleme kutsunud konverentsile esinema oma valdkonna parimaid tippspetsialiste 
nii Eestist kui välismaalt, et mõelda veidi laiemalt ning arutleda üheskoos, 
kuidas pakkuda inimesele parimat apteegiteenust, käies arengute ning 
muutustega ühte sammu. Konverentsil osaledes saab hea ülevaate 
päevakajalistest teemades ja apteekrite vaadetest neile.

Eesti Proviisorapteekide Liit (EPAL) on Eesti suurim apteeke ühendav 
organisatsioon,  mille liikmeteks on 312 apteeki ja 1176 apteekrit üle 
Eesti. EPAL pakub tipptasemel partnerlust riigile ja tervishoiusektori 
osapooltele.

Link registreerimisele ja täpsem programm: https://epal.ee/konverents

Ootame Teid osalema ja kaasa mõtlema!

Tervitades,

 Ly Rootslane

Juhatuse liige

Eesti Proviisorapteekide Liit

5886 3915