Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 23:20:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Saarde Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12808 aadressile Pärnu maakond, Saarde vald, Kilingi-Nõmme linn, 
Sambla tn 7b // 7c (Sotsiaalmaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun lisada Terviseameti 
projekteerimistingimused Kilingi-Nõmme, Sambla 7B, 7C ja 9 kinnistutele 
sotsiaalmaja rajamisel. Dokumentide alla on lisatud IBG-Ehitus OÜ poolt 
koostatud eelprojekt nr I-0124, palume sellest ehitusprojektist lähtuda.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27486694>  (menetlus nr: 
498849), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saarde Vallavalitsus) või menetleja (URMET TIHANE) poole.