Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 16:12:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/20059 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, Tartu mnt 62/1, 
Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, Tartu mnt 62, Ida-Viru 
maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, Tartu mnt 62 (Koolimaja, 
mänguväljak, Mänguväljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Iisaku Kooli ehitusprojekt kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27483539>  (menetlus nr: 
497938), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.