Subject: Keskkonnaameti teade - Muu keskkonnaprobleem
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 18:17:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, edastame Teile info

Asukoht: Paepargi tn 9  - Pae järv (Lõunamurru järv) (järv või tiik), 
Lasnamäe, Tallinn, Harju mk

Märkused:

Pae pargis on Pae järv, milles on sinivetikad. Teataja näeb seal ühte luike. 
eelnevad päevad on olnud seal terve luige pere. Nüüd on üks luik 
sinivetikate sees ja sööb seal midagi. Teataja arvab, et see on sellele 
linnule ohtlik, kuigi lind ei paista haige.

Teataja arvab, et keegi võiks selle järve vee siiski üle kontrollida

Teatamise aeg: 31.07.2025 18:04:49

Lugupidamisega
Carmen Soorm
operaator
1247 riigiinfo