Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 20:19:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/16575 aadressile Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Lauliku tn 
55/1, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Lauliku tn 55/1 (Ajutine 
moodulhoone, ajutine kolme klassiline moodulhoone ) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27477005>  (menetlus nr: 
485147), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIS KUUR) poole.