Subject: Selgitustaotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Egle Saaremäe' <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Priit Tamm'" <[email-masked]>, "'Toomas Tamm'" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 15:35:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole sooviga saada täpsustavat teavet Terviseameti poolt
teostatava avalike suplusvee seire raames kogutud andmete kohta.

Küsimused puudutavad Pedeli paisjärve supluskohta.

Viidates Teie veebilehel avaldatud teabele

(https://vtiav.sm.ee/frontpage/show?id=64
<https://vtiav.sm.ee/frontpage/show?id=64&active_tab_id=SV#>
&active_tab_id=SV#) palun täpsustusi järgmistes punktides:

*	Kas oleks võimalik saada 05.08.2020 kuupäeva andmed Pedeli Perve
proovivõtukoha seirepunktid x- ja y-koordinaatide kohta? Juhin tähelepanu,
et hetkel avalikult kättesaadavad koordinaadid ei vasta Perve tänava
asukohaga.
*	Kas oleks võimalik saada 05.08.2020 kuupäeva andmed Pedeli
paisjärve ujumissild, suplusvee seirepunkti x- ja y-koordinaatide kohta?
*	Palun täpsustage, mis kellaajal proovid nimetatud kuupäeval võeti
ning kas proovivõtul on üldiselt kindel kellaaeg või ajavahemik millal
proovid võetakse?

Eeltoodud andmed on meile väga olulised, et analüüsida Pedeli paisjärve
suplusvee bakterioloogiliste näitajate mittevastavuse võimalikke
põhjuseid.

Ootan Teie poolset tagasisidet ning tänan Teid ette koostöö eest.

Lugupidamisega

Külli Radsin

AS Valga Vesi

välisvõrkude insener

+372 5912 9478