Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 00:41:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev K, 30/07/2025 - 00:39

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Lehelinnu OÜ/ Lehelinnu lastehoid, reg. nr. 12397681

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Lehe 14, Tartu, 50705, tel. 55650028, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Eve Kangur, tel.55650028

Teenuse osutamise koha aadress
Lehe 12, Tartu, 50705

Planeeritud kohtade arv
15

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
Jah

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
{Empty}

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-07-30

Taotluse esitaja nimi
Eve Kangur

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Lehe 12 plaan.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1459/Lehe%2012%20plaan.jpg> 
(384.14 KB)

Joogivee analüüs

Katseprotokoll TA2516557-BT 2.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1459/Katseprotokoll%20TA2516557-BT%202.pdf> 
(70.35 KB)