Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 17:31:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13494 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi 
tn 5, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tn 5, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Vana-Keldrimäe tänav // Võlvi tn 3 // 5 // 
Võlvi tänav T1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, Harju maakond, Tallinn, 
Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, Vana-Keldrimäe tänav (Ärihoone ja lastehoid, Piirdeaed, Avalikuks 
kasutamiseks mõeldud kinnistul asuv kõnnitee+uus projekteeritav tee (tänav), 
Tänavaäärsed peatumiskohad, Kaugküttetoru, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Sidekaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27470241>  (menetlus nr: 
467020), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.