Subject: Küsimus Märjamaa Arstid OÜ osas
From: "Ralf-Stiven Viru" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 08:01:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Katrin

Kirjutan sõbraliku mõttega – see ei ole pahur kliendikiri. Kui teie 
kliinikus korduvad küsimused nagu “Kas saan aega muuta?” või “Mis see 
protseduur maksab?”, siis on meil mõned lahendused, mis võiksid igapäevast 
tööd lihtsustada.

Siin kolm lahendust, mida paljud kliendid on edukalt kasutusele võtnud:
Vestlusrobot – vastab korduvatele küsimustele automaatselt ja 
ööpäevaringselt. Paljudele tuleb üllatusena, kui suur osa pöördumistest on 
sarnased – vahel lausa 80%.
Emailiassistent – saadab patsientidele automaatselt kampaaniapakkumisi, 
meeldetuletusi või sünnipäevasoodustusi. Korra seadistatud ja töötab 
usaldusväärselt taustal edasi.
Puhkusehooaja tugi – aitab pöördumised targalt suunata, annab teada 
muudatustest ja tuletab meelde visiidid ka siis, kui meeskonnas on vähem 
käsi. Võimalik on ka automaatne telefonikõne, mis edastab patsiendile 
olulise info.

Soovin teile sujuvat tööperioodi ja ikka sooja Eesti suve! Kui mõni mõte 
kõnetas, annan hea meelega rohkem infot.

Parimate soovidega,
Ralf-Stiven Viru
+372 5805 3374
AI Eesti OÜ